ИКОНОМИКА
Като културен оператор и организатор на събития, за нас е важен всеки един аспект от влиянието на културните продукти. Фестивалите са големи генератори на добавена стойност за градовете и регионите, в които се провеждат и могат да окажат трайно въздействие върху развитието на местните общности и икономики. Ние изследваме социалното, културно и икономическо влияние на A to JazZ, за да покажем с какво нашия фестивал и културните събития въобще, допринасят за развитието на обществения и икономически живот на градовете. Вече няколко години, съвместно със социологическа агенция “Алфа Рисърч” и екип от икономисти, усъвършенстваме методологията, за да може тя да се превърне в инструмент, който да помогне на културните оператори у нас в събирането на данни за техните продукти. Ние вярваме, че подобни анализи са един от начините да опознаем по-добре публиката си, събитието си и стойността, която то произвежда. Данните са ключовото доказателство, че културата е важна част от икономиката на страната.